Der Artikel ist weiterhin als ^^OTHERCONDITION^^ verfügbar.
Autor: Henk Akkermans
ISBN-13: 9783319720166
Einband: , Book
Seiten: 153
Gewicht: 360 g
Format: 218x151x17 mm
Sprache: Englisch

Service Operations Dynamics

Managing in an Age of Digitization, Disruption and Discontent
53,49 €*
1
- Provides an up-to-date and current overview of service operations
4
Introduction
3
This innovative book presents an up-to-date account of service operations, spanning topics such as IT-enabled services, service supply chain and volatility of demand and supply. Combining a systems perspective with a focus on service supply chains, the chapters provide a clearly framed set of mechanisms and theories with a focus on innovation-driven sectors and the game-changing role of IT. With each chapter built around real-life examples and service companies, the primary services supply chain is discussed alongside four key stakeholder groups: workforce, customers and markets, buyers and suppliers, and IT and innovations.
Autor: Henk Akkermans
Henk Akkermans is Professor of Supply Chain Management at Tilburg University, the Netherlands.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Henk Akkermans
ISBN-13:: 9783319720166
ISBN: 3319720163
Erscheinungsjahr: 01.05.2018
Verlag: Springer-Verlag GmbH
Gewicht: 360g
Seiten: 153
Sprache: Englisch
Sonstiges: Buch, 218x151x17 mm, 40 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie